dinsdag 15 april 2008

Alex Agnew



Alex Agnew- Temptation Island

11 opmerkingen:

RoCzy zei

Alex Agnew is mijne favoriet !
Kheb zijn DVD en heb zijn nieuwste show live gezien en klag echt plat op mn stoelke van het lachen. Hij kan wel soms een tikkeltje grof zijn mo da maakt het net zo grappig ! Vooral zijn geluidjes zijn super !

Anoniem zei

Die gast is echt geweldig!! Heb net 2 filmpjes van hem bekenen! Hilarisch gewoon.. Heeft wel beke veel energie op het podium hé? :D

Anoniem zei

ik kende hem niet, hij is echt goed

Anoniem zei

Als ik dit filmpje bekijk, vind ik hem toch maar middelmatig. Wat eenvoudige humor, met wat geluidjes bij...

Maar ligt dat aan de artiest of aan het publiek?

Anoniem zei

Is en blijft één van de betere stand-up comedians hier in België. Vorige zomer gezien in Gent en was echt de moeite waard.

Leen Desplancke zei

Alex is echt hilarisch, machtig om te zien hoe hij volledig in zijn verhaal opgaat. Hem wil ik zeker eens live gezien hebben!

Char zei

Hij is echt de max é. Op zijn plat Antwerps. Hij is inderdaad grof maar welke komiek is er niet grof, dat siert hen nu eenmaal en dat maakt hen grappig

Mister Animal zei

Ongetwijfeld mijn favoriet.

Ik heb de eer gehad hem hier in bredene aan het werk te zien en het was echt super.
Verder is ook Freddy devadder echt de max.

Als ik nog even een tip mag geven, omdat ik zijn naam in de poll niet direct zie staan: Xander Derycke is ook echt top, overigens ook de pupil van Alex Agnew.

Greetz
Andrew Hubert

Sofie zei

Dank u voor de tip! Xander Deryckere ken ik persoonlijk niet, maar zal zeker eens kijken wat ik van hem vind.

miet vanderyse zei

Alex heb ik al eens bezig gezien in het Engels hij is echt goed!!!

Anoniem zei

Ik vind hem ook de max, hou trouwens wel nog van 't Antwerps, alleen jammer dat ze denken dat dat 't zelfde is of Schoewn Niederlèènds en dat ze nogal moeiallig zijn bij wijlen hehe.

Nee die gast is wel goed, en dat zijn humor eenvoudig is vindk niet zo erg, zolang ik dr maar om kan lachen. Die geluidjes vindk zelfs nog grappig, soms de indruk dattie zich belachelijk aant maken is, maar dan sluit hij toch weer goed af...

Kvind hem echt nog goed, één van de betere.